Friday, April 30, 2010

Love World Love Sloggi

对面的女孩看过来看过来看过来。。。这里的Sloggi真舒服。。。~~

LOVE THE WORLD, LOVE SLOGGI, THE PURE BODY WEAR!


INTRODUCTION:~
Sloggi were introduced into the market by the well-known underwear manufacturer, Trimph International since 1979.
Sloggi was recognised as an underwear brand whose product fit perfectly even washing and wearing them many times.



SLOGGI gives the comfort of cotton next to our skin~~
SLOGGI FIT LIKE A GLOVE!


人:地球,你生病了。为什么不照顾自己而拖累我们人类呢?

地球:人啊!不是我不照顾自己,我也不想生病的。而是你们人类不合作常常跟我作对!

人:我们做了什么呢?

地球:你们污染了空气,水和陆地把大气层弄坏了。不要忘了没有我就没有你们,也就是说没有我就没有生命。如果你们还是继续任性,我就会毁在你们的手里同时你们也毁了自己。世界将会末日!


No world No Life! World is ours, let us hold hand in hand to save our world!






Having a healthy and beautiful world is like having diamonds!!


人:Sloggi 万岁万岁万万岁!!


一起拯救地球,大家的功劳!

No comments: